Reklamacje i zwroty

Składanie reklamacji


Jeśli musisz złożyć reklamację,

  1. opisz, z jakiego powodu reklamujesz produkt i podaj swoje dane:
    1. imię i nazwisko
    2. adres e-mail lub adres do korespondencji
    3. nr telefonu
    4. datę zakupu
    5. okoliczności wystąpienia wady
    6. numer zamówienia
  2. dołącz dokument do przesyłki i prześlij na nasz adres
  3. odeślij kompletny produkt.

Reklamacja będzie rozpatrzona w ciągu czternastu dni od otrzymania reklamowanej przesyłki. 

W przypadku uznania reklamacji jako uzasadnionej, poniesiemy wszelkie koszty jej załatwienia.

Indywidualne ustawienia komputera i monitora, powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.


Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru, na własny koszt, w stanie nienaruszonym, w szczególności, bez śladów używania.

Aby odstąpić od umowy,

  1. podaj swoje dane:
    1. imię i nazwisko,
    2. adres e-mail lub adres do korespondencji,
    3. nr telefonu,
    4. datę zakupu,
    5. numer zamówienia
  2. dołącz dokument do przesyłki i prześlij na nasz adres
  3. odeślij na własny koszt kompletny produkt, bez śladów użytkowania, w stanie nienaruszonym

Sklep niezwłocznie zwróci Ci dokonane płatności za towar.

Przed wysłaniem, skontaktuj się z nami.

Kontakt telefoniczny

  • +48 604 630 900 od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00
  • e-mail sklepkakaduart@gmail.com

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, zwrot nastąpi na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

Adres do zwrotów i reklamacji

KakaduArt
Łopuszniańska 63A

25-817 Kielce

 

 


 

Bezpłatna dostawa
(Poczta Polska Paczka 24) przy zamówieniu od 300,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl